Ať jste na straně podnikatele, který nabízí své produkty, nebo služby, nebo jste na straně spotřebitele, který Vaše produkty, nebo služby požaduje, vždycky Vás musí spojovat dobrá a kvalitní komunikace. Kontakty! Ano, jsou to dobře nastavené kontaktní údaje, které smysluplně propojí dialog mezi spotřebitelem a podnikatelem.

kontakty

Nesmí chybět. Musí být plně funkční.
Jak by to asi vypadalo, kdybyste měl v pozici zákazníka problém dozvědět se víc o produktech, nebo o nabízených službách. Nefunkční telefon, email bez odezvy, chat uzavřen. Nepříjemné, viďte? To byste se hned poohlédli po jiných firmách, které by s Vámi komunikovaly pružně.

A co teprve pohled z pozice majitele firmy, která by se o nastavení svých kontaktů nestarala vůbec. Zastaralé kontaktní údaje by byly vážně zdrojem úniku peněz z Vaší firemní kapsy. A přitom je to tak jednoduchá záležitost.
Je přímo nutností, abyste hlavně Vy, podnikatelé, mysleli na to, aby na Vašich webových firemních stránkách všechno odpovídalo skutečnosti. Abyste na údaje na nich vyvěšené nezapomínali. Mohli byste se později hodně divit, jak velký pokles firemního obratu nadešel.

Je jasné, že jedině konstruktivním a na informace vyčerpávajícím dialogem mezi firmou a zákazníkem dokážou obě strany najít společnou řeč.

  • Pokud se ale zákazník po dlouhém vyzvánění nedočká zvednutí telefonu na druhé straně, potom nejsou Vaše kontaktní údaje účelové.
  • Pokud se nedočká okamžité odpovědi na jeho emailovou zprávu, potom je možné, že svůj zájem obrátí jinam.

email
Dejte si tedy pozor na to, aby kontakty uvedené na webu splňovaly požadavky na ně kladené.
Všechno se potom stane jednodušším. Zvláště tehdy, když je na druhém konci telefonního, nebo emailového, případně chatového spojení člověk na svém místě. Ať už jde o odborníka na slovo vzatého, nebo člověka, který zákazníkovi dokáže poradit, případně sehnat potřebnou informaci. Kdyby takový člověk nebyl na svém místě, Vaše kontakty na webu by ztratily obsahovou stránku.


multi-portal.czSlužbyAť jste na straně podnikatele, který nabízí své produkty, nebo služby, nebo jste na straně spotřebitele, který Vaše produkty, nebo služby požaduje, vždycky Vás musí spojovat dobrá a kvalitní komunikace. Kontakty! Ano, jsou to dobře nastavené kontaktní údaje, které smysluplně propojí dialog mezi spotřebitelem a podnikatelem. ...